This Is My Life

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Kim - 14 februari 2008 10:47

Fick återkallelse till läkaren på måndag 13.40 Ska dom kolla på mig igen. Ta bort gipset och antagligen sätta på nytt. Fick ju inte anstränga handleden på åtta veckor. Men kanske tar dom bort det helt, då blir Kim glad för just nu så stinker gipset så jävla äckligt. Fy faaaaan. Sårvar, blandat med instängt svett.. EUW!!!


Va uppe tidigt idag, har knappt sovit ngt inatt heller. Tog min medicin, blev illamående som fan. Urk. Tvättat, tittat på Kärlek på Menyn och Saw IV... så jävla bra :) Ska nog försöka tvätta håret nu :) Ska se om jag kan ut och gå lite me sen. Jag och Andy va ute en sväng igårkväll, gick rätt bra. Fick hålla i andy hela tiden bara, är så yr. Se om jag kan gå lite längre idag...


Broby på lördag :) Patsy ska ner och då åker hon inom Halmstad och hämtar upp mig... :D


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards