This Is My Life

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Kim - 18 februari 2008 22:24

Hade egentligen tänkt blogga om hur mkt som helst idag. Fick en utmaning av Lisa som jag ska ta och sen fick jag vredesutbrott när jag kollade på Melodifestivalen som jag me tänkte skriva om. Men istället går jag bara in och säger hej. Tackar mamma och pappa för helgen. Och säger hejdå. Varit inne på sjukhuset idag igen. Ska hem till Patricia imorrn, hon kommer och hämtar mig. Är så jjävla nere nu och mår så dåligt. Varför råkar jag ut för allt? behöver lite myspysskitsnackpratmedbästis och slippa vara ensam om dagarna. Andy ska jobba så långa dagar denna veckan. Har för jävla ont i handleden. Går fortfarande på medicin. Har ingen styrka eller muskel i handleden. Har fått övningar som jag ska göra. Men samtidigt får jag ändå inte göra ngt. gah... Förhoppningsvis kan Patsy Darling pigga upp mig lite.


Du är världens bästa sambo :)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards