This Is My Life

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Kim - 26 februari 2008 13:11

Idag ska jag till jobbet :) va där två-tre timmar och boka in till torsdag, och likadant imorgon och sen försöka full dag på torsdag. Va hos läkaren igår och ska dit igen på måndag så ska vi se hur handleden har reagerat och utvecklats efter att jag jobbat full dag. Slutade med antibiotikan igår me :) Hoppas bara det räcker så...


Ha ha, jag och Sofie gjorde ett vuxentest imorse.. :) Via tfn då på våra datorer. Jag fick vyxenpoäng 17,5 och min ålder borde vara 32.1 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse. Ha ha... tänker inte berätta vad Sofie fick ;)


Tråkigt när det bara regnar. Men igår va det verkligen ett toppenväder, va skönt å vara ute å gå i det när man gick till Sjukhuset... Vår väder :)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards