This Is My Life

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Kim - 27 februari 2008 13:15

Jag är stolt ägare till en svin snygg Rockabilly klänning... Den är så jävla snygg. Pappa fixade åt mig :) Tack Pappi :) Nu ber jag bara fan till gudarna att den passar me, fast jag testade en klänning i Varberg med amerikansk storlek och den storleken passade perfekt... wei, så har jag mina röda eller svarta pumpsen och har beställt svin läckra körsbärs örhängen. Kommer va så läcker den 8:e.. Hoppas jag iaf =)


D gick bra att jobba igår. va där visserligen bara två timmar, och det kändes. Men d va ännu värre att försöka komma in i allt igen än värken. Men fick 3 bokningar :) Så d känns skönt. Ska dit idag igen och imorrn försöka hela dagen. Skönt att komma ut bland det sociala igen...


Ska bjuda ut Andreas på fredag :) Kina restaurang och bio :) ska bli mysigt, va länge sen vi va ute och åt. Har ju inte direkt haft kassan till det...


Kom på att jag har knappt nga foton på mig själv. Ska nog ta några, och förhoppningsvis blir dom granna :)


Nu ska jag in i duschen...


xoxo





Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards