This Is My Life

Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Kim - 3 juli 2008 22:57

Så härligt... :)


Jag och Andreas var på väg hem från svärföräldrarna. När jag såg brandrök utveckla sig mot himlen. Vi följde den. Kom till en husvagn som var helt övertänd. Vi var först på plats. Jävla vilken tur att jag hade kameran med mig :) Men givetvis kom ju hallandsposten också... Men fick närmre bilder än honom (visst han hade en miljon kamera och hundra olika objektiv att byta mellan, var väääldigt avis, så han fick säkert bättre bilder än mig iaf) men anyhow, när jag stod så nära jag kunde så hörde jag hur det började pysa från gasoltuberna. Det var otäckt så då fick man springa bak... Sen kom brandbilar, poliser och ambulans. Ingen person kom till skada iaf. men gud vad jag luktar brandrök... är bara så sur att hallandsposten kom dit... Men skickade fyra bilder till läsarbilden aftonbladet.se :) Nedan kommer den bästa och häftigaste bilden =) Jag är rätt nöjd... visserligen blev vi 500 kronor fattigare.. Suck. Kim var så uppspelt över att få fotografera en verklig händelse -vilken tur att jag ALLTID har kameran med mig :)- att hon när hon skulle hoppa ur bilen antagligen tappade 500 lappen vi fick av Gisela för att köpa mat till grillandet imorgon... och när jag insåg det och vi körde tillbaka så givetvis var det ngn icke ärlig själ som stulit den. men men... Jag hann iaf ta kort före hallandsposten :D hi hi... tur jag har en jävla massa pant flaskor...


så nu får man väl in i duschen och duscha av sig röken. Andreas har redan gått och lagt sig. han ska ju jobba imorgon... men jag är för uppspelt för att sova :)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards