This Is My Life

Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Kim - 18 juli 2008 18:22

igår var det premiär dags för festivalen i halmstad :) hade väldigt trevligt. och jag skulle ju egentligen INTE dricka.. men suck... ha ha=) nåja kul hade vi iaf... kolla in foton på min bilddagbok :) träffade även peter sipen eller hur fan han nu stavar det...


skulle ju haft skånebesök idag, men lisa är mega förkyld och det har ösregnat och blivit översvämning... inte så kul då. men nu är vädret fint. men om vädret håller i sig så kommer dom kanske imorgon :D


http://www.fredriksfolkrace.se/Skenefestivalen_08/Skenefestivalen_08.html


gå in på den länken och titta på det sista fotot av alla.. där är jag =) grymt snygg är jag me... ha ha


nej snart kommer folk hit igen... festivaldags ikväll igen. men ikväll ska kim INTE dricka nga kalorier.. ha ha... är ju så nära mitt mål nu :)


//Kim

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards