This Is My Life

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Kim - 21 juli 2008 21:04

by the way


jag och Andreas spelade minigolf idag på Japans här i Halmstad :) givetvis så vann jag :D och jag gick banan på BARA 45 slag =) hade en bana bara där jag slog över 3 slag.. annars gick jag under och satte 4 spikar =)


jag är bra =)


//Kim

Av Kim - 21 juli 2008 20:46

woho :) -0,1 kg :) ha ha, bara ett hekto men är så lycklig... stod på nästan +2 kg efter Vimmerby =) men blev av med allting veckan som varit. är stolt och nöjd :) så nu väger jag iaf mindre än vad jag gjorde INNAN Vimmerby =) me like...


Idag har jag varit ute i Mellby och träffat mamma och pappa :) fick mina linser och filter som kommit av pappa =) woho... sen åt jag god mammas mat :) sen när jag kom hem gick jag och Anneli till Hemköp och inhandlade inför morgondagen.. då bär det av till Liseberg :) vi ska göra matsäck att ha med oss så vi kan ha picknick =) och så hämtade jag mitt nya bredband som kommit, äntligen trådlöst =)


andreas är på måndagsklubben... med nga kompisar, han lär säkert vara bakis imorgon.. ha ha... kul att åka karusell då =)


//Kim



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards