This Is My Life

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Kim - 16 juli 2008 21:35

Nu sitter man framför tvn och kollar på anaconda på sexan.. har gjort dippa med grönsaker, har gått över mina 10.000 steg idag och andreas är hos anneli och eskil och dricker öl. men jag ville ha film kväll... orkar inte..


imorgon börjar ju festivalen här i halmstad :) tror det är imorgon. iaf.. och på fredag får man skånebesök :) underbara lisa och sölta kommer hit och ölar... eller tar en klunk vin då och då ibland :) kanske vi drar upp till varberg också... idonknow.. det enda jag vet är att jag inte ska dricka så mycket isf. har varit så duktig dom här tre dagarna nu ju med min mat och gång steg :)


mamma har skrivit massa kommentarer på mina foton sen vimmerby. tack mamma för att du gav mig ett sådant gott skratt... ha ha.. skit roligt att läsa... alltid kul med kommentarer :)


//Kim

Av Kim - 16 juli 2008 15:06

weiii :)


nu har vi nytt bättre och snabbare bredband :) me like... men dom hade slut på trådlösa modem så dom skickade ett vanligt med sladdar så länge så får vi det andra inom 3 veckor...


förresten, nostalgi tripp när vi var på hemmakväll i måndags... jag hittade den oändliga historien filmerna =) båda två... lätt att jag köpte dom ju... ska sätta på en nu och ta en kopp te.. andreas är i garaget ju...


lunchen med svärmor va supergod :) Kycklingsallad is the shit =) sen skulle jag ju fotat lite me ju, men det började regna. så jag gick några av mina steg jag behöver komma upp i (över 10.000 om dagen ju). gick genom festival området där dom bygger upp karusell och scen =) ska åka ett högt högt högt pariserhjul :) wei


//Kim


Av Kim - 16 juli 2008 11:46

serious? jag såg verkligen en av tidernas mest dåliga film igår. hajen III... ha ha.. så dålig gjord, och hela tiden påminde eskil, anneli och andreas mig om att den är från 80-talet.. MEN ÄNDÅ! jag har ju aldrig sett dom filmerna innan för mamma och pappa förbjöd alltid mig.. och gänger igår sa att när man va liten tyckte man den var rälig... ha ha.. men så kass. speciellt när undervattensubåten är ute i vattnet.. och när hajen simmar mot fönstret dom står i... ASGARV!!! jeje


imorse var jag uppe och gick min morgon promenad, måste verkligen bli av med alla kalorier jag stoppade i mig i vimmerby inför vägningen på måndag :) och då var jag och köpte nybakat bröd till andreas och hämtade vårt modem som kommit på posten. kom hem, fixade frukost åt andreas och skulle kolla in modemet, då har dom j-a skickat fel modem. jag beställde ett trådlöst till vårt bredband.. SUCK! så det var bara att ringa till dom.. får ett nytt i början av veckan.. nåja


snart ska jag ut och luncha med svärmor... andreas är på biltema sen ska han till garaget och meka lite...


//Kim

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards