This Is My Life

Alla inlägg under november 2009

Av Kim - 13 november 2009 18:05

under min sjukskrivning kommer jag bli:


  1. fet, då jag småäter konstant
  2. fattig, då jag får hem klädmagasin med lockande klänningar

Av Kim - 13 november 2009 15:11

Sofie: tack min vän :)


Idag är det första dagen på min sjukskrivning. Fick sjukskrivas pga smärtorna. It sucks. Men hoppas verkligen att det blir bättre.


Imorgon ska vi hem till mina föräldrar. Pappa har ju opererats och mamma ska iväg, så Johan får ta hand om mig och papi :) Skulle egentligen på inflyttningsferre imorgon hos Piffi ju, men det funkar ju inte så bra. Och det suger ännu mer.


Har världens underbaraste sambo. Det suger iaf inte :) That we like alot.

Av Kim - 12 november 2009 14:36

Men visst är jag söt idag? :)

  


Av Kim - 12 november 2009 14:16

så har helvetet dragit igång igen. kul liv Kim. NEJ


men idag riktar vi istället tankarna till min pappa som opereras. ses på lördag <3

Av Kim - 11 november 2009 12:42

nu har jag äntligen fått tid till läkaren. efter många om och men fick jag lov att gå till läkaren i Halmstad fast jag inte längre är skriven där utan jag är ju egentligen skriven i Malmö. Men eftersom jag jobbar kvar i Halmstad så fick jag det. tur är det för annars hade jag iddiförklarat systemet. men fick tid imorgon bitti så jag får ta ett tidigare tåg. suck


nu har jag ätit en sallad.


nu mår jag illa.


vill pussas med min kärlek <3

Av Kim - 10 november 2009 12:25

sitter och väntar på samtal från v-centralen. Måste kolla upp mina leder nu, börjar bli lite halvorolig. Och framförallt trött på det. Trött på värken, trött på stelheten och trött på att inte kunna använda min kropp. It sucks...


det regnar ute.

Av Kim - 9 november 2009 15:29

snacka om att få hjärtstillestånd 2 gånger. Första gången jag va på toan här på jobbet så va det en apstor spindel i vasken, jag satte igång kranen och vips så sköljdes spindeln ner, jag spolade jättelänge. Nu när jag skulle in och tvätta händerna så va fan ta mej spindeln tillbaka, och vi snacka inte om ngn lite jävla spindel, NEJ DÅ, en stor jävel. Blev fan svinrädd, så jag gjorde samma sak och lät vattnet stå på lite längre denna gången. Snart anfaller väl spindeln mig och spolar ner mig istället.


Regnar det imorgon så vet ni vem ni ska skylla på :)

Av Kim - 9 november 2009 14:06

Pappi: det kan vi göra =) nämn tid och pris and we will be there. Eller ja, det beror ju på tiden och hur vi jobbar. Men sånt kan man väl fixa =) ta med dig mamma och modo så tar vi en helhelg i Malmö med trav på lördagen:)


jag har enorma problem med mina leder. fingrarna är så krökta och vägrar räta ut sig. börjar bli lite orolig. ger det ngn dag till, men avtar inte smärtan snart så får jag kolla upp det. jag menar, jag är 27 år, jag ska ha rörliga leder.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards