This Is My Life

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Kim - 21 juli 2010 06:52

Igår va en jobbig dag psykiskt. Jag skulle träffa Frida och Susanne på stan men hade verkligen ingenting som jag passade i. Ser ut som en fet strandad val i allting. Det är så jobbigt. Jag har alltid sagt att gravida kvinnor är så enormt vackra. Men jag faller INTE in i den kategorin. Jag har ryggvalkar så det förslår och är inte snygg i ngt. jag hatar det...


Men det var en mysig stadstur iaf. Hittade kläder som fick följa med hem till Triton :) 6 pack Barbapappa innehållande, tröja, byxor, body, mössa, haklapp och pyjamas :) så sött. 4 månader kvar. vill att det ska ske nu :)


i övermorgon får vi nycklarna till vårt nya place :) me like so mucho...


flytta hela helgen, sen ska vi dra till Tingsryd på söndag för johans mamma fyller 60 och vi ska fira henne där. Inte ett dugg sugen på att bo på en camping plats när man måste springa upp typ 7 gånger mitt i natten för att kissa. Det tar psykiskt och jag är gråtfärdig nästan jämt. I fucking hate it. Men men....


är så trött


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards