This Is My Life

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Kim - 22 juli 2010 06:49

Åh. Jag är så tjock nu så jag inte kan se mina fötter. Det är apjobbigt, och då har jag ändå 4 månader kvar. Hur stor mage ska jag få? Den frågan ställer jag mig, och även min sambo har undrat samma sak. ha ha. sen har jag såna nojjor inför förlossningen. Är livrädd. För allt vad den kan dra med sig. Bajsa inför folk. No thanks. Spricka eller behöva klippas upp. Hemorojjder. EUW!!! fuck fuck fuck. meeeeen, eftersom jag hade en apjobbig graviditet i början så kan jag väl få en bra förlossning och en underbart snäll bebis? :) det tycker jag. faktiskt.


inatt är det sista natten i gamla lägenheten. SÅ UNDERBART!!!!!!!! imorrn får vi nycklarna, imorrn sover vi där, imorrn är börjar en ny epok i våra liv :)


          

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards