This Is My Life

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Kim - 28 juli 2010 07:45

Papi: Tjoff? i sure hope so :) är så nervös för så mycket, att inte Johan eller mamma kommer hinna hit (om nu johan jobbar). Jag hoppas verkligen att det sätts igång på en kväll så Johan är hemma. Tänk vad hemskt att föda utan att ha honom där??? Tack än en gång för igår, var så kul att ni kom båda två och hälsade på :) Glöm nu INTE mejla fotona på mej och Per :)


ÅH! vad jag älskar vår nya lägenhet. Jag sover som en gud och vi har det så stort och bra. Mycket utrymme. Och katterna älskar det. Dom har det så bra nu. Flytten gick smidigt och snabbt. Dom va ju 5 starka grabbar som hjälptes åt så det gick bra. Har bara nga lådor kvar i gamla lägenheten som vi får ta imorrn när vi städar den... Sen den 4:e lämnar vi nycklarna så har vi det bakom oss. Saknar inte den ett dugg faktiskt. Det enda man tänker på är minnen man har i den, men vi kommer skapa oss så många nya minnen :)


I måndags så körde vi som sagt till Tingsryd för att fira svärmor, jättanstrevligt var det =) sen igår så körde vi hem igen för att gå på Åbergs. Mami och papi kom ner och hälsade på och följd med till travet. Jag fick kramas med Per Skoglund. SÅ GLAD! I Halmstad på Sprintermästaren så stod han nästan precis bredvid oss men fegis som jag är så vågade jag inte gå fram, och nu så stod han precis efter entrén så pappa tvingade fram mig. Han va enormt trevlig, kramvänlig och rolig. Fotobevis finns, papi får mejla :) Vann gjorde jag också. spela ALLTID Erik Adielsson :) 14 gånger pengarna, ja tack :) Och mami gjorde så pappa fick en tvilling för 32 gånger pengarna tror jag det var :) så det gick bra....


Va så skönt att komma hem till vår lägenhet igår och katterna =) hade saknat dom. Susanne och Jimmy matade dom i måndags kväll och Torbjörn ställde upp igår morse innan jobb. Snälla vänner vi har :) Bra vänner vi har :)


Idag efter jobb ska jag in till stan med Frida. Äta bakad potatis och köpa badskum. Har ju badkar nu :D mys...


ledig imorrn och sen jobb fre-sön :)


älskar min man och vår familj <3



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards