This Is My Life

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Kim - 11 juli 2010 19:27

det åskar, och även om jag inte ser framemot att sitta ensam hemma när älsk ska iväg och kolla fotboll, så är fan ta mej ingen gladare än jag och katterna. ge oss regn och svalka. Ligger framför fläkten med katterna och försöker andas. Mina älsklingar. så varmt och jobbigt det är för dom. Kom hem från semestern igår. Har haft en jättemysig vecka verkligen men gud vad jag saknat mina älsklingar. så jobbigt. men haft bästa kattvakterna som turats om så dom har haft det bra :)


om 12 dagar så får vi nycklarna till nya lägenheten. SOM VI LÄNGTAR!!!! större för oss och katterna. stort fint grönområde. så mysigt och underbart. och inte på fjärde jävla våningen utan hiss med total värme utan andra våningen med två balkonger. SKÖNT!!!!!


to do list


-adressändringt check

- flytt av telefon och bokning av tekniker

- flytt av bredband check

- flytt av el

- flytt av försäkring


Måste ringa försäkringskassan imorrn med angående mammapenningen.


mycket som ska fixas


snart flyttar vi :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards