This Is My Life

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Kim - 17 juli 2010 16:20

På fredag händer det. Det vi har längtat efter sen vi träffades i princip. En större lägenhet :) vi får nycklarna. åh vad jag längtar.


kolla in vår balkong liksom :) så jävla stor, och lika stor på framsidan. helt jävla underbart. längtar så till jag kan börja inreda tritons rum :) så mys


  


fan va jag längtar.


triton sparkar och bufflar i magen heeela tiden. mysigt =) men som jag sa till älsklingen igår "längtar INTE till han blir större när det börjar göra ont". :)


helt fantastiskt allting är. och allt har slutat så bra me =) eller ja, detta är ju inte slutet. bara början :)


älskar min lilla familj =)


-adressändringt check

- flytt av telefon och bokning av tekniker check

- flytt av bredband check

- flytt av el check

- flytt av försäkring check

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards