This Is My Life

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Kim - 9 april 2011 20:25

vår bostadsförening ska eventuellt starta upp en liten studiecirkel ang fotografering och bild här. dom ville veta hur många som är intresserade och jag anmälde mitt intresse. ska bli kul å se om d blir ngt av det. och med detta i åtanke så tog jag fram min X10 lins och fotograferade lite :) försökte även fotografera Ludvigs öga men han ville hellre pilla på linsen :)


         

idag har det varit suveränt väder så vi tog ut vagnen med lilla huliganen i och tog en promenad t affären för att hämta Ludvigs månadspaket i från goboken. i långsam mak iom Johan va me. han är fortfarande himla svag men behövde frisk luft han me. sen på vägen hem somnade huliganen så vi bar upp vagnen försiktigt för trappan och rullade ut honom på balkongen där han sov gott i en timme. själv tvättade, storstädade och diskade jag. sen va det HOCKEY! Färjestad tog sin andra vinst. det luktar GULD :D



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards