This Is My Life

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Kim - 28 april 2011 18:28

var hos läkaren igår med tanke på utslagen. har nu rätt så många lite överallt på min kropp. allergi alternativt nässelutslag. dom tog massa blod för att skicka iväg på prover. både till allergi och om jag har ngn infektion. tar typ 2-3 veckor, visar dom ngt så ringer han. annars ska jag smörja med kortison och om det förvärras mycket så skulle jag ringa igen. alltså INGA bett. och det är jag glad för. meeeen, om det då är nässelutslag pga ngt jag reagerar på så är det ju för fan som att leta efter en nål i en höstack på vad det skulle vara. jag menar bara idag har jag fått 5 nya. som tur är så lindrar kortisonet dom, men på låren så har jag kliat så mkt så jag har fått stora feta blåmärken. i hate it. och kronisk nässelutslag kan vara upp till månader och komma och gå... gahhh...


sen igår kväll va jag hos veterinären med kisarna. skulle kolla upp gogges hjärta då hon har visat andfåddhet när hon busat och då tog jag även med wheenä för en kontroll och vaccination. skulle egentligen vaccinerat dom i slutet av Juni men så slipper vi dit då igen med dom... men dom va friska och fina. enda va att wheenä hade lite tandsten och att dom gått upp lite i vikt. så vi får jobba på det. ska köpa en laserpekare så jag kan aktivera dom mera...


idag har finaste susanne och vilma varit på besök <3 dock blev inget som planerat men vi hade mysigt ändå :) vilma är så jävla söt när hon kryper snabbt. ha ha. :)


i förrgår så var vi hos frida och torbjörn för att spela månadens omgång av Vimmerby. och hör å häpna. JAG VANN!!!!!!!!!! :D äntligen får mitt namn stå där me... wehooo


sen vill jag tillägga att jag har tamejfan världens finaste och sötaste son. och här kommer en bildbomb som avslutning för att bevisa det <3


                           

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards