This Is My Life

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Kim - 12 april 2011 16:05

alltså det här med dagis. det är så man blir gråhårig. i vårt område finns hur många olika dagis som helst. och man kan ju inte gå till alla så man får välja ut nga och kolla. men sen är det d problemet att jag har ju inget jobb och när jag ska söka så får ju jag ta vad jag får, men skulle jag då få ett skiftjobb, ja då måste Ludvig gå på ett ob-dagis med tanke på Johans arbetstider. men d kan jag ju inte veta nu. SUCK!!!!!!!!


Ludvig päser gött. som vi har busat och lekt idag :) han rullar rundor och är helt vild i sitt gym och för att inte tala om när man sätter honom i gungan. som han skrattar och lever huliganliv :)


på torsdag är det dags för vaccination för grabben. ska bli spännande å se hur mycket han gått upp och växt.


själv visar vågen fortfarande minus på mig. wei :D


åh hittade äntligen klänningen igår. fanns 1 kvar i S, fast dock inte i den färgen jag ville ha så d blev en svart. och nu när jag går in på hm.s sida för att kolla rundor. ja då har dom fått in den blåa igen som varit slut i flera veckor. typiskt... nåja. d va väl meningen att jag skulle ha en svart ist för blå antar jag. så köpte jag solhatt me till Ludvig. den va lite lite stor men han kan ha den ändå. tog en 74.a ist för 68.a han har ju liksom inget litet hue vår grabb :) men nu kan han sitta ute på balkongen me oss :)


 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards