This Is My Life

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Kim - 16 april 2011 16:23

mamma, du ska bara va tyst. hur gick d för luleå???? :)


har verkligen världens tråkigaste lördag ever. så jävla tråkigt att sitta ensam all the time. suck och dubbelsuck. hästarna springer inte som man vill alls. och inget bra på tv. tröstar mig med att jag har världens finaste son. som faktiskt varit såhär liten. foton tagna av Frida :)


   

Av Kim - 16 april 2011 11:54

vi fick det. SM-GULDET gick dit det skulle. Färjestad BK!!!!!!!! så jävla bra jobbat. och så jävla gött...


idag ska johan gå på bandy-sm med sin bror och isac. jag och ludvig stannar hemma och myser istället. :)


i onsdags så blev det en tidig dag då jag skulle hem till frida för att äntligen få träffa Louise och henne söta son Theo som är 14 dagar äldre än Ludvig. va jättetrevligt att träffas. sen kom även Susanne och Vilma me en lite stund. så riktig mammaträff den dan :)


sen i torsdags va vi på BVC där Ludvig skulle få sin andra vacc. Gick otroligt bra. reagerade enbart på det andra sticket, men lika snabbt som han pep till lika snabbt slutade han. och han fick ingen reaktion alls denna gången heller. han väger nu 6340 g och är 63 cm lång. och på vägen hem så gjorde Ludvig mamma paff. han stoppade i nappen i munnen själv. när jag vände bort huet hade han ingen napp i munnen, sekunderna senare när jag tittade på honom igen så sög han så nöjt på sin napp. synd bara att man missade när han gjorde det :)


igår så kom Susanne med familj hit. vi åt god middag och drack gott. och medans grabbarna kollade fotbollen så färgade vi hår och fixade naglar. sen blev det även lite bowling me. hade verkligen en supermysig kväll :)


nu har vi plockat ut hästarna och idag går miljonen till oss :)


    

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards