This Is My Life

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Kim - 1 oktober 2008 11:09

Har precis varit hos läkaren. Tömde mig på blod i princip. Men försäkrade mig att jag inte behöver skaffa peruk ännu iaf. Och det nöjde jag mig med :) Hon kontaktar mig när hon vet mer efter alla hundra prover hon tog. Aj...


Nu ska jag ut och köpa en kycklingsallad på Hello :) Sen ska jag titta på gårdagens avsnitt av 90210...


Ville ha kjol på mig på lördag när vi ska ut, men nu har alla mina kjolar blivit för stora, och jag har inte råd att köpa nya. Men är ändå ganska glad för det innebär att jag iaf är lite mindre än när jag träffade Andy =) Och det är kul...


Mirrors på söndag när vi ligger bakis. :)


Har försökt och fjäskat för andreas att han ska följa med ner, men det går inte så bra :( Men å andra sidan, han kan ju passa på att skruva och vara i garaget hela helgen då när jag ändå inte är hemma... Men hade varit kul om han följde med ngn gång iaf ner till piffi och labbolina :)


- I wish it was Saturday -

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards