This Is My Life

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Kim - 26 oktober 2008 21:56

Tack Papi <3


Igår va det tävling i Torslanda :) Älsklingen kom 2:a.. Så stolt över honom. Enda igår som hade tre heatsegrar :)


Sen kom man hem igår, frusen som en ja vet inte vad :) och då ville man bara krypa ner och sova. Men neee då. Vaknade mitt i natten av att grannen hade efterfest (igen) och när han har det spelar han ALLTID HÖG JÄVLA MUSIK fram till morgonen. Halv 5 slutade han... HALV FEM!!!! Och han bor ovanför oss.... jobbigt...


Idag stack vi ut till svärföräldrarna. andy skulle lasta av bilen och så fick vi middag. sen umgicks vi, fikade, gick en runda. sen hem. har cyklat på min cykel nu me ikväll. Är helt slut. Vill inte väga mig imorgon men tanke på att jag är så svullen eftersom det är den veckan just nu. Hatar mens... HATAR!! nåja, får se...


Min älskling har skaffat glasögon. och jag måste säga att han är så enormt läcker, fin och sexig i dom... me like. ska försöka få ett foto på honom. men han vägrar. :)


Startsmäll i A-finalen sen igår

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards