This Is My Life

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Kim - 3 oktober 2008 10:43

Idag är jag så glad :) Wha, kan knappt tro det... Ställde mig på vågen. Är nere på målvikten nu, eller ja målvikten +6 hg. MEN jag är nere på dom två siffrorna som jag har satt som målvikt... Nu vet jag iofs att jag inte kommer vara det på måndag med tanke på festen som vankas på lördag. Men eftersom jag är så nära nu så kan jag nog räkna med nästa måndag igen. Kanske =) Eller är jag bara optimistisk... ha ha.. det går bra nu iaf. Efter att stått still i 9 veckor så har kroppen ställt om sig igen och nu går det bara neråt :)


Alla kjolar är stora, alla jeans är stora. Jag kan ha skärp under bysten till tröjor och klänningen utan att det ser dumt ut för det gjorde det innan när jag hade för stora kärlekshandtag :) jag är glad..... Inhandlade ett nytt igår som jag ska ha imorgon till min outfit =) älskar att jag kan köpa grejor som jag velat använda men inte kunnat då det såg dumt ut =)


Ska äta middag med svärmor och Andy på stan idag... Sen ikväll vet jag inte vad som händer. Men imorgon går bilen ner till Lillö :) Inom CSK också och träffa syster och lämna kjol till henne....


Kommer bli sanslöst kul imorgon =) Idas och Jennys vänskap är guld värd för mig. Dom gör mig glada och jag är lycklig när jag umgås med dom :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards