This Is My Life

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Kim - 27 oktober 2008 16:42

Åhh...


Jag och Anneli har precis varit på maxi. cyklade dit och handlade. inköpte färska grönsaker till min wok. OCH pepparkakor och Julmust Light. Vill ha jul NU! Men helst vill jag ha broby pepparkakor. det är fan dom godaste som finns. alltså märket Broby :) Ska köpa det när jag ska ner till Broby om 1 vecka... Och så tittade jag på all julpynt dom har fått. ska ha plastgran i år. hittade en stor. vi har ju typ 3-4 meter i tak. HÖGT I TAK =) så jag ska ha den största 210 cm :) wei.. och så hittade jag svarta, vita och röda julgranskulor. Vill köpa NU :) vill pynta. så hittade jag mina 3 röda ljusstakar jag ska ha i tre av våra fönster... måste köpa nya tänkter jag i en helt nyrenoverad lägenhet... längtar så mycket.... gahh =) men eftersom min kära sambo hatar allt som har med höst och vinter att göra, så lär jag väl inte få ha så mycket julstämning. Typiskt killar ;)


Iaf. jag ska woka till lunch ikväll sen ska jag fika med julmust och pepparkakor =)

Av Kim - 27 oktober 2008 12:23

2 hekto kvar. 2 jävla hekto. först stannade den på nollan sen gick vågen upp 2 hekto... hon som väger sa att jag skulle ta av mig byxorna. ha ha... men det är ju bra att veta.... att på måndag. då väger jag under målvikten. för lätt att jag ska gå ner de 2 hektona tills på måndag... idag har jag gått ner exakt 13 kilo... det är 13 mjölkpaket... eller tänk er 13 kg smörpaket som jag har gått och burit på extra.... jag rör mig så mycket bättre nu... jag känner mig så mycket snyggare... och jag mår mycket bättre... jag är som i gymnasiet nu =) jag är 13 kg mindre nu... jag är glad :) så nästa vecka får jag min parfym av andreas :) wei...


har ätit en räksallad precis... sen ska jag gå till affären och handla färska grönsaker så jag kan göra wok ikväll :)


-13 kg :D

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards