This Is My Life

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Kim - 14 oktober 2008 16:32

Glöm den klänningen jag snackade om. Idag hittade jag den. Den perfekta :) Gick in på Gina för att jag skulle köpa ett par jeans på rean :) 99:- sitter perf och asläckert. Är så glad att jag minskat så =) Iaf. Då hängde den där, klänningen avsedd för mig. Klänningen det stod KIM på :) Finns i svart och vit. Testade den vita för svart passar man alltid i. ÅÅÅH vad jag ska köpa den. Frågade om dom trodde den skulle ta slut innan löning. Hon försäkrade mig om att dom hade många svarta kvar på lagret så d va nog ingen fara :) Men får låna pengar av Andy innan dess, för nu när jag väl hittat den så tänker jag inte chansa på att den finns kvar nästa vecka. Så läcker. Men tror det får bli svart för det kan jag använda när som. Den vita är mest för fina middagar eller typ nyår eller så... LYCKA :)


Tog även kameran med mig ut och köpte ett bröd för att mata ankor =) älskar hösten...


Nu har fastighetsvaktmästaren varit här och fixat våra element. Fryser järnet och så har jag ätit viktväktar nudelsoppa. SVINGOD =) Nyhet i affärerna. 2 points bara =) Har tittat på senaste avsnitt av OTH och ska nu ut och gå en runda till...


Ikväll blir det kyckling, ris, currysås och en god sallad. HOUSE har säsongspremiär ikväll ju. me like...


Inget jobb ikväll eller imorgon...


Längtar till första veckan i november :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards