This Is My Life

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Kim - 24 oktober 2008 21:28

Älskar ljus...

Av Kim - 24 oktober 2008 16:04

seriöst? ska det verkligen inte finna att köpa en rejält stor taklampa?? någon som vet var man kan få tag på en sådan. till ett bra pris. annars får jag väl börja knåpa och pyssla själv, och ni som känner mig vet att jag inte är en sådan person :)


Gick och mötte Gisela och Andy på lunch. Dom har öppnat ett 50-tals café på stan så vi gick dit för att testa salladen :) och andy bakad potatis... var helt okej faktiskt, mysigt där, verkligen bra inrett för 50´s stuk. Men man märker att det var nyöppnat, totalt tomt. fattades musik me. Hoppas dom införskaffar det. typ en jukebox eller ngt? ja iaf, det var helt okej men lite starkt för min smak. Iaf curryn :) får testa ngt annat nästa gång..


sitter och äter på en clementin. Mmm, vill ha jul nu. har småstädat lite, fixat alla mina ljushållare och bytt ut ljusen. Måste köpa fler ljushållare...  Har redan börjat skriva på min önskelista i jul :)


- ljus och ljushållare =)

- presentkort på diverse klädaffärer. typ GINA =), Cubus, HM och Vero Moda

- Krustång :)


Nej nu ska jag cykla i en 30 minuter under tiden jag tittar på simpsons. Med tanke på rusket utanför så vill jag inte ut och gå.. brrrr


Tävling i Torslanda imorgon :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards