This Is My Life

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Kim - 6 maj 2008 16:31

Idag va jag hos sjukgymnasten och hon lärde mig strecha muskler som jag inte ens visste att jag hade över huvud taget.. aj vad ont det gör. Ida har smort in mig nu med tigerbalsam och så har jag köpt en cold/hot kudde som man både kan ha i frysen och i micron. Svinbra ju. kan man använda både till svullnader och värk... me like... jag vet ju redan att jag har en benlängdsskillnad, men den blir tydligen värre för idag hade jag mer.. skumt. hon pratade om inlägg men eftersom Andy har sådana så vet jag hur jävla dyra dom är. no way, men vi skulle prata om det nästa vecka. Ska dit igen.


Igår såg jag lite OTH avsnitt, jag är så kär.. =) la la la la :)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards