This Is My Life

Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Kim - 12 maj 2008 12:44

Denna helgen har verkligen varit en rolig men lååång och ngt hård helg... Va på tur ridning i lördags, och Kim har inte ridit på typ en miljon år... Red islandshästar och gud så roligt det var... Men gud vilken jävla träningsvärk och smärta jag har nu... fy fan, skulle cykla imorse till vv men gud vad ont det gjorde... omg.. men men... det är bara att ta sig ggenom det.. =) och sen på kvällen så va det grill/släkt fest hos Gisela och Christer... va inte i bästa formen men det va grymt kul =)


Sen igår så träffade vi mamma och pappa. Körde ut till campingen och solade och åt middag med dom sen körde vi hem till oss så dom fick se vår lägenhet efter renoveringen =)


Sen på kvällen kröp jag ner i soffan med Guldkompassen - grymt bra film :) - och Andreas stack och hade pojkkväll - och en tjej, bobs flickvän -  med sina gamla kompisar och spelade kubb...


Och nu sitter man på jobbet och bara vill hem igen. Är så trött och har så ont..


Och sen hade man gått upp 4 hekto me idag till råga på allt.. Men det tar jag igen till nästa vecka. Det blir inte så mkt sprit och grillat då som det var denna helgen =)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards