This Is My Life

Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Kim - 14 maj 2008 14:03

Idag ringde klockan 08.00 imorse och tur va väl det med tanke på att min personliga väckarklocka Sofie hade glömt att ringa och väcka mig idag.. Fy... Så det var att gå upp och börja tvätta. Fick faktiskt undan all tvätt idag. Och under tiden gick jag en runda, lagade potatismos, wokgrönsaker och viktväktar wienerkorv :) och tittade på nya avsnitt av One Tree Hill...


Alltså jag kom ihåg när min kära syster grät till sista avsnittet ngnsin av Rederiet och Vänner. Jag idiotförklarade henne för man kan inte bli så kär i en serie. Men gud vad fel jag har. För det va som jag sa till Andreas igår, att den dagen dom visar OTH sista avsnitt kommer jag gråta blod... Dom får aldrig sluta... Jag lever deras liv. Jag vet, jag är nog lite patetisk =)


Anyhow... Ikväll blir det Bio :o) Mys mys. Titta på What Happens in Vegas :) Ska bli så gott med Bio popcorn, därav den nästan ickebefintliga points maten så jag kan äta popcorn ikväll =)


Have a nice day


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards