This Is My Life

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Kim - 17 maj 2008 22:53

enda sen jag va liten så har jag haft ngt psykiskt med att sova ensam. jag har starka problem med det, så idiot som jag är så har jag alltid undvikit det. än idag så har jag problem med och är även fortfarande rädd för mörkret och för att vara ensam. Jag kom ihåg en vecka för många år sen som jag jobbade så därför kunde jag inte följa med familjen till vimmerby när det var folkrace och därför så fick jag ju vara ensam hemma för mitt pucko till dåvarande pojkvän kunde definitivt inte ställa upp och sova hos mig FAST han visste hur rädd jag var och jag kunde inte sova hos ngn annan då jag även va kattvakt denna veckan eftersom jag ändå skulle stanna hemma. Anyhow, där låg man och grät och var allmänt stört rädd hela veckan, och till råga på allt så åskade det och blixtade konstant nästan varje dag. Var Kim glad?? Nepp inte det minsta, tror nog inte Modo var så glad heller (katten) med tanke på att jag tvingade henne sova hos mig hela tiden, eller ja, jag va vaken på nätterna och sov på dagen, tur jag hade kvällskift den veckan. Jobbade då på IKEA.. iaf, från den veckan har jag lyckats undvika att sova ensam fram tills ikväll.. Ikväll den 17 maj 2008 ska Kim sova helt ensam i lägenheten, helt ensam på flera år... Varför? Jo för att Andreas är i Varberg på grabbfest och kommer inte hem från imorgon... Visst jag hade säkert kunna tvinga hit ngn eller sova ute hos Andys föräldrar. Men face it Kim, du är snart 26 och måste fan lära dig... Men jag kan inte ens sova när Andreas är ute och festar och jag VET att han kommer hem på natten, hur FAN ska jag då kunna göra det inatt??? Jag vet att man INTE ska tänka så men ändå... Jag har tittat på 27 dresses och Bridget Jones 2, ätit min Thai mat som jag längtat efter. Vad ska jag göra nu? Visst grabbarna på jobbet har fest och sagt att jag pallra mig dit, men orka göra vid sig nu och då slutar det bara med att man dricker massa onödigt alkohol... Så nu sitter jag i soffan i mjukis byxor, funderar på att ta en viktväktar glass och kanske krypa ner i sängen och glo på film... Jag är patetisk... jag vet...


well well, imorrn kanske jag ska köra ner till Broby, mor och far har stött på lite problem i Mellby. Men det vet jag inte förrän imorrn, jag står iaf på stand by redo att ställa upp...


Hoppas ni andra har en lite roligare och bättre lördagkväll än vad jag har...


Saknar min trygga Andreas....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards