This Is My Life

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Kim - 7 maj 2008 16:57

Upp tidigt imorse, hade tvätt tid. Sofie ringde och piskade upp mig 08.30 Suck vad trött jag var. Men det var bara att börja tvätta. Sen tittade jag på One Tree Hill under tiden jag tvättade, lagade mat och fixade till mig. Fick fan nästan sminka om mig. Dessa avsnitten är ju så känslosamma nu så jag bara grät.. suck...


Sen fick man dra till jobbet, utbildning idag. Sen va Bob på intervju på jobbet idag me. Hoppas han får det :) kul att bli arbetskompis me honom juhe :o)


Jag vill verkligen bara hem nu. Är så trött. Känns som jag går på de sista dropparna bränsle nu. Men har nga bok ikväll så tiden går väl fort då hoppas jag.


Imorrn ska jag och Anneli simma :) sen blir det sallad på stan efteråt...


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards