This Is My Life

Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Kim - 8 maj 2008 18:58

Gå in på www.jessie.se och tävla om armband+örhängen...

Av Kim - 8 maj 2008 12:45

Idag fick man gå upp 08.00, sen kom anneli 08.45 och sen drog vi till badhuset. Solade och simmade. Köpte även halvårs kort så nu kan jag simma hur mycket som helst.. Älskar friskvårdsbidrag :o)


Sen efter det gick vi shopping runda. Köpte två tunikor till mig, asläckra som är nyinkomna.. En knall grön och en svart. Och sen ett grönt och ett svart linne att ha under :) Sen en svart lika tunika till mamma och en klänning till mamma... Och sen två diadem =) Ett knallrött och ett svart med vita prickar på... =) Nu kan jag inte handla mer denna månaden :S jo förutom klänningen som jag hittade på Ebay som pappa fixar till mig, men den har jag sparade pengar till =) Och den var ändå inte så dyr...


Sen gick vi och åt en kycklingsallad på Hello :o) Mmm mm mm...


Wei, mamma och pappa kommer upp ihelgen, typiskt bara att det är denna helgen som vi är helupptagna på lördagen men vi får träffa dom på söndagen. Dom ska ligga på campingen...


Nu ska man börja jobba...


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards