This Is My Life

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Kim - 20 juli 2009 14:16

mamma ringde precis :) Hon kommer hem till mig imorgon och ska sova hos mig i ngn dag :) vad roligt. =) ska bli himla kul att få ha sin mamma hemma hos sig :)

Av Kim - 20 juli 2009 12:30

Nu är man tillbaka på jobbet igen efter semestern. Väldigt blandade känslor dock. Saknar Johan så enormt mycket. Är så glad över att han stannade hos mig inatt. Det var så underbart. Men nu är han inte här. Eller jo, han är ju i Halmstad och jobbar men vi får ju inte ses. SUCK!!! nåja... men idag firar vi iaf 1 månad <3


sitter här och dricker min 0,5 points soppa och ett knäckebröd utan smör. Nu jävlar är det igång igen :) + att jag INTE har rökt en enda cigg idag... tuggar tuggummi som faaaaan. ha ha. men men. ska verkligen försöka detta nu att jag ska sluta.. ska fan klara det... men jag vill bara in på p-byrån och köpa ett paket, men Becca förklarade att hon kommer vägra sälja cigg till mig så det är ju bra =)


håller på att ladda upp alla bilder på min bilddagbok från semestern. finns ganska många. saknar dock mina foton från sprintermästaren, dom ligger på den externa hårddisken så dom får jag fixa ikväll...


Johan - du är helt underbar. Dessa tre veckorna har varit helt fantastiska. Din familj är helt underbar och dina syskonbarn. Det känns så tomt utan dig i närheten. Det är så jävla jobbigt samtidigt som det är härligt att sakna och längta. Längtar tills du ringer ikväll :) saknar dig <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards