This Is My Life

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Kim - 27 juli 2009 11:53

åh. igår var det värsta mysdagen :) maten var riktigt god som Johan gjorde :) va jättansmysigt... sen tittade vi på Wallander. Först, skulden. sen blodsband och sist hemligheten. Tre filmer. var så enormt mysigt... nu ska vi bara duscha sen ska vi iväg och kolla på lägenheten, sen ska vi gå och mysshoppa på entré och sen ska vi hem till Halmstad. sova där inatt eftersom jag börjar tidigt imorgon... så ska jag bjuda på middag ikväll. min hemmagjorda wok :) om vi kommer hem i tid dvs.. :)


faaan, jag har så jävla ont i halsen... lever på alvedon typ. vägrar bli sämre så jag måste stanna himma. har inte råd till det alls... och hatar att ligga himma ensam när man är riktigt dålig... men det vänder nog snart tror jag...


har haft en underbar helg =)


Johan - du är underbar. är så glad att du fann mig. <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards