This Is My Life

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Kim - 24 juli 2009 17:52

ÅH VAD JAG INTE MÅR BRA!!!!!! vi lär oss aldrig med våra spontanfyllor... ha ha...


bra bra, då ska min lägenhet lånas ut i helgen. så slipper jag oroa mig för att den står tom =)


åååh, nästa vecka så kommer carl och hälsar på mig. det ser jag framemot, var typ två år sen vi sågs sist.. ska bli sjukt roligt.....


om en timme sitter jag på tåget ner till min kärlek <3

Av Kim - 24 juli 2009 15:30

åååh. min pojkvän gjorde precis mig väldigt väldigt väldigt väldigt glad... han är världens bästa.... <3

Av Kim - 24 juli 2009 12:45

åååh. vad hände där... vi spelade ju monopol igår... martin vann... inte bra det där. så spelade vi mario kart me. va ett tag sen man gjorde det... jag, martin, daniella och sofia... vi badade i poolen. det var kallt sådär 12 på natten. vi drack slut på en bag in box. vi pumpade luftmadrass. och sen gick jag, daniella och sofia ut. mårtenssons och b&b. hade sjukt roligt faktiskt. var riktigt kul. mådde toppen. sen när jag vaknade imorse så har jag ett svullet öga och en blåtira på det. har för mig att ngn armbågade mig... nåja... det var en rolig kväll iaf.. :D


nu sitter man på jobbet och längtar till ikväll. saknar Johan ngt fruktansvärt.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards