This Is My Life

Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Kim - 23 juli 2009 23:50

lillebror och danilela är här. vih ar druckit en bag in box, spelat monopol, pumpat en luftmadrass, badat i en kall pool och nu ska nog jag och sofia göra stan....... börjar 12 imorgon... hell yeah!!!!



Av Kim - 23 juli 2009 16:44

Pia: vi är nog det =) är glad att vi har varandra att bolla tankarna me =)


wei. lillebror och daniella stannar hos mig inatt =) utgång kanske? :) hade varit härligt. inte ofta jag kan ta en pubrunda med dom =)


Kim är glad igen =) wohoooo

Av Kim - 23 juli 2009 15:11

nu är jag lite gladare igen. tack Pia för dina ord. för att du förstår hur jag menar och tänker. du är så klok :)


snackade med Daniella precis. dom skulle päsa till det på soffan tills jag kommer hem. hoppas dom stannar över natten :) hade varit trevligt. ta nga öl, spela ngt spel och umgås...


längtar till imorrnkväll och på måndag =)



Av Kim - 23 juli 2009 14:18

nu blir jag arg på mig själv. jag vet inte varför. men jag är depp. förstår ingenting. verkligen ingenting. varför är jag det? jag ska ju vara glad. har världens finaste. har lillebror och daniella på besök hos mig. ska ner till malmö imorgon. visning på måndag. har sovit så underbart gott inatt. vaknat med finaste. varför är jag inte på humör? fan va jag vill ha en cigg just nu....


älskling - saknar dig så mycket. saknar din beröring. din doft. din trygga famn. din röst. dina ögon. din kropp. din styrka.


ser framemot måndag. ska bli en helmysdag i malmö <3

Av Kim - 23 juli 2009 12:08

åååh, det var så underbart att ha Johan hos sig igår och inatt. Vi grillade tillsammans med Nina och åt god mat. Sen satt vi och snackade lite och lyssnade på Ninas tal. Sen somnade jag och Johan gott i varandras armar, lyssnandes på varandras andetag. Kärlek.... Jag är så lycklig. Det var jobbigt när han skulle köra imorse. Vill flytta NU! så man kan bo ihop.... åker ner till honom imorgon och stannar över helgen <3


imorse va jag och lyssnade på Ninas tal. Hon är duktig hon. Sen fick jag en överraskning. Lillebror ringde. Så nu är han och Daniella hos mig. Dom fick min nyckel så ska vi ses sen när jag kommer hem efter jobbet så ska vi äta thai mat tillsammans :D Dom skulle nog iväg för att köra gocart nu...


jag vet vad jag vill, och jag vill leva med DIG!

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards