This Is My Life

Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Kim - 26 juli 2009 19:48

alltså ärligt talat. jag har verkligen världens sexigaste pojkvän ngnsin. att han är min är näst intill obegripligt. att jag lyckades få honom. ni ska se honom i hans uniform. grr säger jag bara. jag har verkligen lyckats. är så glad och lycklig. han är så fin. han är helt underbar. han är perfekt.


igår var vi himma hos larsson och grillade. var himla trevligt. sen gick grabbarna ut och tog en grabbkväll på stan. helena stack tidigare iväg till nga kompisar, daniella skulle inte med ut och jag tog en taxi hem till johan. mådde inte riktigt pga på grund av ögat och halsen. fan, vill inte bli sjuk nu... ögat är dock inte svullet idag, men fy fan va det ser ut. alldeles blått, rött och gult. inte snyggt för fem öre... ha ha.. nåja... johan kom hem vid halv fem imorse, då fick jag gå ner och öppna dörren. ha ha vilken syn jag möttes av. sunkan och johan va ju inte sådär jättenyktra precis. det var ganska roligt att se =)


idag har vi bara myst, gick till larsson och hämtade bilen. stannade på mobilia på vägen hem och åt. sen stack vi till maxi och handlade. och nu snart ska vi laga mat. johan ska bjuda på ryggbiff, med bandpasta och gorgonzolaost. jag är inte så förtjust i ost så för säkerhets skull så köpte vi beasås till mig om jag inte skulle tycka om det :) så ska vi mysa till en film som johan köpte. mysdag med stort M :)


imorgon ska vi kolla på en lägenhet =) jag vet vad jag vill. och jag ska följa mitt hjärta. jag är så jävla kär i Johan så det finns inte och allt känns rätt.... jag är lycklig. äntligen har jag funnit lyckan igen och jag tänker fan förbli lycklig me... han är så underbar. och vi har det så bra tillsammans :D


kim <3 johan

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards