This Is My Life

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Kim - 19 juli 2009 21:20

sista dagen idag på semestern. :( blandade känslor. väldigt blandade känslor. skönt att få komma in i sin rutin igen med jobb, mat och hälsa. men samtidigt så kommer jag sakna min Johan så jävla mycket. har varit tillsammans dygnet runt i tre veckor. och nu ska man bara få träffas på helgerna. det kommer fan inte att gå. blir en flytt till malmö känns det som. han är så underbar. han är så rätt. han är allt. han är finast. han är min. och idag skulle vi egentligen ha sagt hejdå till varandra. men vi kunde inte. så han stannar här inatt och kör imorgon bitti. så jag blev glad :) nu sitter vi och myser och tittar på Walk The Line...


har ju varit i tingsryd sen i torsdags. har haft så mysigt och underbart. var helt underbart att tälta med Johan... och hans föräldrar är verkligen helt underbara. så det har varit toppen. vi har varit ett stort gäng så det har varit roligt...


imorgon ska jag ta tag i alla bilderna. och imorgon ska jag ta tag i mig själv me. komma in i min rutin med maten och motionen. sluta röka. och sluta kröka så mycket så ofta... imorgon ska ni få information om hela min semester och bilderna. kommer bli ett långt inlägg känns det som :)


kan ju bara sammanfatta det med att jag har haft världens bästa och mest underbara semester ngn gång... har varit så glad, lycklig och levande. + att jag har fått träffa min familj me :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards