This Is My Life

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Kim - 6 mars 2011 14:12

irriterad är fan bara förnamnet. alltså våra grannar. är det inte hög volym varenda jävla dag och kväll så ska det tydligen borras konstant. har sprungit som en jojo fram och tillbaks mellan ludvigs rum och soffan där jag försöker äta mat. stackars lille ludvig är utmattad och vill sova, men så fort han somnar om drar grannen igång med borren. hur jävla mö kan man borra? och givetvis så borrar han tydligen under ludvigs rum. låter fan som ja, jag vet inte vad...


idag är det verkligen kanonväder. började imorse med att storstäda toaletterna, byta sand helt till katterna och skura deras toahus. dammade av vårt sovrum. sen när ludvig vaknade så tog jag hans rum. dammade, putsade fönstrena och dammsög. medans han satt i sin hörna och spanade in morsan :) efter det så blev det käk för ludvig och sen tog vi en långpromenad. 1.5 timme va vi ute och gick. gick slingan här i vår park, sen bort till fosieby, sen genom kastanjegården och tillbaka till almvik. så jävla skönt... sen blev det käk och bajsbomb för ludvig medans jag dammsög av hallen. sen skulle ju han sova och jag äta. och då började han borra. gah. nåja. fick nöja mig med kall mat. men nu verkar han slutat borra så ludvig kan sova ifred. ska damma av tvrummet me hade jag tänkt mig. men ska vila lite först. är helt slut.


johan jobbar bara 8 timmars pass idag, så han slutar redan klockan sex :)


  

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards