This Is My Life

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Kim - 29 mars 2011 14:00

pappa, du tycker inte det räcker med att jag började tidigt med alkoholen? :) ha ha... ja vi har lyckats rätt bra mamma :)


idag fick ludvig äta lite igen. d går bättre å bättre och han gapar efter mer. ser så sött ut när han försöker komma på hur han ska använda tungan :)


jag är helt slut i kroppen. hade ingen röst imorse och inget i mig vill typ fungera. vill inte bli sjuk igen, men tror nog det beror  mkt på allt som behövs ordnas inför helgen. på lördag är det dop för lilla ludvig :) ska bli spännande...


idag är d egentligen slappedag så jag kan ladda batterierna, men går sisådär. går runt och plockar hela tiden. hatar när d ser ut som fan men måste vila me. annars kommer jag aldrig orka.


imorrn kommer lisbeth. utprovning av dopklänningen, torsdag ska jag hämta nycklar å så kommer susanne och vilma hit. på fredag är det storhandling, fix i lokalen och planering. så kommer piffi me :D sen tidig lördag för att fixa ihop maten och sen dop och kalas. puh.


men skatteåterbäringen kom med glatt besked. är så glad. :D sommaren är räddad...


 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards