This Is My Life

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Kim - 11 mars 2011 12:15

det gör så ont i mammahjärtat. ludvig är sjuk. svårt för att andas, hosta, febrig och alldeles glansig i ögonen. sängen står upphöjd, han ligger på sidan, sprutar in pippetter i näsan, suger näsan och myser med honom. det är så jobbigt för det är det enda man kan göra. han kan ju inte snyta sig själv eller harkla upp det. det enda positiva är att han är glad, snackar och äter. så länge han är sådan så är det inte så farligt. min älskling. nu är både stora och lilla älsklingen sjuka. snart blir det väl min tur.


herrejävla vilket hagelanfall det kom nu... helt svart ute. läskigt... och som det stormar. usch, tänker på alla djur där ute... eller är det åska me? d åskar nog ta mej fan också... skumt.



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards