This Is My Life

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Kim - 10 mars 2011 15:19

min mamma var tydligen inte nöjd med dom senaste pandafotona så idag klädde hon ut mig igen. hon snackade ngt om ljuset? nåja. innan drake nu panda, vad blir det härnäst? men  jag är snäll så jag låter henne göra det... och jag blir rätt så söt också :) eller vad tycker ni?


  

  


å angående wheenä. skulle aldrig stänga in dom i ett rum. dom ska få springa fritt. hon har sina ryck ibland med att väcka mig. men dom försvinner efter nga dagar. sen tar det en stund igen så kommer det tillbaka. d e bara å hålla ut :)


Av Kim - 10 mars 2011 11:50

helt ärligt talat så orkar jag inte mer. är på väg in i ngn slags vägg just nu känner jag. mår inte bra alls. vill bara ligga rakt upp och ner å glo. inte röra en min. inte ett finger. ingenting. framförallt så vill jag få sova. men icke. inte nu när det är mars och det börjar ljusna. för sover inte wheenä så varför ska matte få sova? gahbbhagaaaaaaah... glabb... det enda som får en glad när man får jaga wheenä är när hon råkar väcka ludvig och man möts av ett leende. men gud så jävla trött jag är. och jag känner mig allmänt depp. depp av mig själv. äcklad på ngt konstigt vis. jag älskar mina katter. men gud vad jag kan bli arg. och sen när hon väl fått upp mig, ja då går hon och lägger sig.. önskar man kunde sova lika hårt som johan. för han vaknar minsann aldrig. nåja.


ett annat problem som börjar bli större är att ludvig kissar så jävla mycket. och det märks speciellt på morgonen när man inte har bytt blöja på hela natten. imorse var hans pyjamas dyngblöt. men han skrattade lika mycket för det. på dagarna så märks det ju inte lika mycket för då får vi byta blöja minst en gång i timmen. men på morgonen när han sovit hela natten. då är blöjan tung. ska testa med nattblöja, funkar inte det så får jag väl börja gå upp på natten och byta på honom. för hade det inte varit för blöjan så hade han sovit längre än 12 timmar tror jag. för han däckar lika snabbt igen på morgonen. kisserikissera.


idag är det monkeyväder. så jävla tråkigt. funderar på att klä på mig ordentligt ändå. vill hämta ludvigs paket från goboken ju. får skivor med låtar och texter denna gång. passar perfa till mig då jag inte kan så många :)


jag älskar dig wheenä med hela mitt hjärta. men ibland hade det varit skönt om matte hade fått sova ut :)

  

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards