This Is My Life

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Kim - 2 mars 2008 21:44

Idag har jag och Andreas varit ute i Gullbrandstorp och bara myst. Jag har umgåtts med världens bästa svärmor och Andreas har pulat i garaget med sitt... Vi åt middag och efter middagen gick jag och Gisela en liten runda. Tänkte testa något nytt idag och dokumentera och lägga in... =)


Lite grönt på en kvist :)


Lite grönt i ett hörn =)


Världens bästa svärmor när hon fått syn på katten och ska mysa :)


En söt katt som vi träffade på vägen ner till affären.


Affären vi köpte 5.5 % glass i, trisslotter (som vi INTE vann på), snus till Christer och ett kinderägg till Andreas =)


Och på vägen hem träffade vi på samma katt. Tror nog den tyckte om oss, för den förföljde oss en bit innan den vek av...


Ytterligare lite grönt på vägen hem =)


Gisela och Christer har 1....


2....


3 vårblommor utspridda i trädgården =)


och ett apelsinträd i hallen som egentligen ska vara utomhus men trivs bättre inomhus=)


Och sist men inte minst bjuder jag på ett icke så fint foto på mig i min Ullared kepsmössa :)


Ser framemot RockaBilly festen på lördag... Sjukhuset imorrn. Handleden är mycket bättre, inte riktigt helt bra men mycket bättre :D


xoxo





Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards