This Is My Life

Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Kim - 19 mars 2008 18:20

Idag var man på jobbet nga timmar. Gick utbildning med Anticimex. Fy fan säger jag bara, usch för hussvamp.. det såg ut som värsta Alien uppspyan.. Vi får lov att följa med ut när dom besiktar hus. Och det ska bli intressant, det ser jag framemot... Dom var väldigt bra iaf, snubbarna.


FY, på väg till jobbet fick jag vända och ta en omväg. Där låg en död katt =( blivit överkörd. låg utanför vår byggnad på hörnet. på kanten av gånvägen. Så hemskt. Så jag ringde kommunen så dom kom ut och plockade upp den. Stackars katt. Men ville inte att den skulle ligga mitt där. Men nu e den i katthimmeln med Zizzi :) a ja


Varit på Maxi me och handlat. slagits med gamla tanter. gyd vad hemska dom är, jag ska inte bli sån när jag blir gammal iaf. Och sen har jag bara vilat. Mår lite kasst idag, så har proppat i mig massa vitaminer så jag inte blir förkyld. Ätit wokgrönsaker och potatismos me...


Ingen tävling på fredag. Suck, tredje tävlingen som blir inställt i södra. Så tråkigt. Men då lär det väl bli desto fler anmälda till Laholm antar jag..


Nu ska jag krypa ner och kolla på film. Andreas är i gt/fammarp. Som vanligt;)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards