This Is My Life

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Kim - 24 mars 2008 11:25

I Fredags så fick jag köpa skor=) mina gick sönder i torsdags så det var bara att bege sig iväg. Skopunkten, tag tre betala för två.. hittade skitsnygga stövletter/boots och ett par najsa sneakers och sen fick Andreas det tredje paret. På kvällen blev det lyxmat, det va ju faktiskt långfredagen.. Kotletter som jag la i marinad redan i torsdags, ugnsstekta potatis kubor (kubat dom själv, kollat på Nigella) =) som jag flingsaltade och la i vitlöksklyftor också och lite grillkryddor på det, en god sallad, beasås till mig och grönpepparsås till Andreas och smörstekta champinjoner. mmm mm mmm, och till efterätt blev det hallonsorbet. så gott =)


I lördags så gav vi oss iväg till IKEA, blev Göteborg denna gången för vi skulle inom Fjärås och köpa ett barbord med stolar som vi har i köket, så jävla snyggt =)


På väg upp mot Göteborg.


Andreas :)


Tunnel =)


En kvarn


Andy kallar mig egenkär, vad är det?


Kissepaus innan götet, där va det snö.


Fin


Super mario :)


Sen på kvällen hade man lite folk här hemma, snackade och drack vin.


Sen när jag vaknade igår, va min högerhand stor som en basketboll, typ. Så svullen, men det la sig lite under dagen men den är fortfarande svullen. Har ju tfn tid med läkaren på onsdag så får snacka med henne då.


Igår satte vi även ihop IKEA grejorna, väldigt fint=) Och nu har jag äntligen den lampan jag vill ha i taket i sovrummet. Igår blev det även mysdag och räkmackor på kvällen.


Nu är Andreas i garaget och jag har tråkigt. Har tvätt tid idag också. Det har varit fint väder hela veckan typ men igår började det snöa mycket och nu snöar det också. Så tråkigt. Patsy kommer inom på väg upp från Skåne =) Och ikväll blir det wok med kyckling. Så gott.


Har haft en väldigt trevlig påsk.


xoxo
















































Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards