This Is My Life

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Kim - 10 mars 2008 10:59

I lördags va det Rockabilly kväll på pizzerian i Broby. Och jag hade verkligen så enormt roligt. Visst blev liite för över förfriskad, men det bjuder jag på :) Började med förfest hemma hos mammi och pappi sen blev det ner till pizzerian för grillbuffé och dans. Ganska mycket sprit me =) Lyckades få spritförbud på pizzan. ha ha, lite komiskt faktiskt. Men höll nog me och tog vatten istället...


Kom även precis från Viktväktarna. Har nått mitt första delmål idag. Har gått ner 10% av min inskrivningsvikt =) så jag fick ytterligare en guldstjärna och sen en nyckelring.. Jag är nöjd och stolt över mig själv =)


Kvällen i bildformat =)


Jag poserandes i bar soffan

Jag poserandes i bar soffan



jag i baren


ett väldigt ovanligt foto =)


jag och martin i bar soffan


martin och patsy


jag och patsy


min hittelillebror Filip :)


ha ha :) älsklingen =)


martin, jag och patsy


Andy och Filip :)


pappy och filip


jag och pappy


snyggaste på hela kvällen :)


martin, patsy och jag


andy, martin och fyllehunnen patsy med två glas =)


mammy, martin och linslusen andreas :)


jag dagen efter :)


Och världens finaste MoDo :)


Tack så mycket för helgen alla inblandade. Hade verkligen underbart kul...


xoxo











































































Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards