This Is My Life

Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Kim - 17 mars 2008 16:46

va på viktväktarna idag och hade gått ner ännu mer. sammanlagt nu sen november har jag gått ner 7.1 kg.. Det låter mycket men fan, jag tycker knappt att det syns.. Blir lite depp men samtidigt så ser jag mig själv varje dag så jag kan inte se det så mycket. Det känns iaf i kläderna och det är bra =) Alltid ngt positivt. Och nu när jag gick till jobbet så såg jag att Cubus hade fått in billiga stuprörsjeans som jag ska unna mig själv och köpa. Om jag hittar nga som passar. har lite svårt för det, jeans är svårt att köpa...


va hos läkaren idag igen. D har blivit lite värre nu i handleden, hon blev konfundersam. Fick annat stöd och lite info om hur jag skulle göra och testa ngt nytt. Har tfn tid på onsdag nästa vecka och har det inte blivit bättre så ska jag in och träffa ortopeden igen. Förhoppningsvis så är det bara överansträngdhet sen jag börjat jobba lite smått igen. Hoppas det går över. För jag vill inte ha en operativ lösning på det...


Folkracetävling på fredag :) Tomelilla.... ska bli kul och få träffa lite skåningar. Framförallt Stoffe. ska bli så kul. Man träffar väldigt sällan honom med tanke på att han aldrig är i Göinge när jag hälsar på... Hmmm...


Snart Vimmerby =) 4 månader... Och då kommer jag va slank och fin så man kan gå i bikini och kjol :)


nej nu ska jag ringa lite kunder och få in offerter...


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards