This Is My Life

Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Kim - 18 mars 2008 19:07

Halv åtta... halv åtta! HALV ÅTTA!!! då vaknade Andreas imorse och givetvis väckte han mig.. HALV ÅTTA! gåjde... så d blev frukostmys i säng. Sen stack Andy ut på shoppingrunda dvs Jula, Biltema, ngn svetsaffär.. Och jag begav mig ut på stan på min shoppingrunda. Inhandlade


En ny RockaBilly klänning.


Och ett par örhängen :)


Sen efter vi varit på varsin shoppingtur så begav vi oss först ut till Gullbrandstorp för att hälsa på Christer och sen körde vi en utflyktsrunda till Dalhem för Andreas skulle köpa ny folkracestol. Kim brukar ju inte vara den som läser bruksanvisningen (pappas dotter) utan hon lär sig efter hand. Och idag så hittade jag funktionen RÖRELSE på min kamera. Så jag kunde ta massa fina? foton genom bilrutan på vår utflykt =)


'

En åker =)


Huset på åkern 1 meter från motorvägen, typ =)


Lite vatten...


Lite träd i förbifarten =)


En vägskylt =)


Some sky =)


Kolla in detta fotot=) Svincoolt. Tog det genom passagerar rutan, inte vindrutan. Och ändå speglades vindrutetorkarna =)


Ett V träd =)


Lite mer träd. Mycket träd blev det på vår resa =)


Som sagt.


Andreas va bara tvungen att köra genom en jättans stor vattenpöl. Så detta fotot tyckte jag blev väldigt fräsigt...



Vi stannade till på Preem för att fika. Kaffe och nybakad Kanelbulle till Andreas och en Cola Light till mig :)Sen tog batterierna slut på mobilen =) Och dessutom hade ju Andreas lyckats smutsa ner rutan med vattnet :) Så vi begav oss hemåt. Jag lagade korvstroganoff med ris. Givetvis på VV matlagningsgrädde och korv. Förbaskat gott =) Sen har jag målat en hylla


INNAN


EFTER


Där ser ni även vårt nya snygga golv sen renoveringen=) Ja ja, nej nu ska jag ut och byta tvätt. Sen blir det cykling på motions cykeln, en dusch och sen är man lagom färdig till HOUSE :)


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards