This Is My Life

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Kim - 16 mars 2008 12:41

Patsy kom igår och åt mat här och kollade på melodifestivalen med oss. Hon körde inte hem förrän två på natten. va en väldigt trevlig kväll :)


Nu ligger jag här ensam, andreas har stuckit till varberg han skulle först spela hockey ju, turnering idag. sen ringde dom ocha att han inte behövde. sen imorse ringde dom och sa att dom var en man kort. så andreas fick masa sig till varberg... så jag ligger i sängen, har ätit frukost och glor på tv... ska göra så lite som möjligt idag =) men funderar på att gå ut och gå en runda.


and by the way.. charlotte perelli?? EUW!!! sanna fick min röst. hon hade gått hem som fan i belgrad... utan tvekan... men men. får väl hoppas att charlotte har lika mycket tur med sig i år som hon hade -99.. men gud som människan ser ut... huga...


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards