This Is My Life

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Kim - 25 mars 2008 19:51

jag är grymt uttråkad. Försöker komma på ngt kul att göra med Stiffe via msn, men lite svårt när han är i Broby och jag i Halmstad. Andreas är i fammarp och jag dör av tristess...


Patsy fick sova här inatt. Hennes bil gick sönder igår på väg hem, så hon stannade inom och så fixade Andy den, har världens bästa sambo, som fick hon inte köra hem mitt i sena mörkret i detta vädret för oss. Så hon stannade här... Så körde hon imorse...


Jag har bestämt att jag ska spara och köpa en riktigt värsting kamera. Vill verkligen kunna ta superbilder. Men min är inte riktigt så bra som jag vill. Vilket jag visste när jag köpte den, men det är bra att ha en sådan lite mindre värdefull på tävlingar iaf...


Ska även byta mitt blogg namn från Lillerik. Kommer göra detta inom kort så fort jag kommit på ngt bättre med tanke på att Kim är upptaget.. Men ni får info om detta då...


Om en timme är det House...


För övrigt har jag vi ätit tacos idag :) Och jag längtar till Vimmerby vecka 28


xoxo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards