This Is My Life

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

bröstoperation?

Av Kim - 17 mars 2011 10:33

d va en riktigt härlig dag igår. trevligt besök, söta barn och massa snack. fick massa kläder me till ludvig. tusen tusen tack...


seriöst. jag förstår nu varför folk gör en bröstforstoring/ett bröstlyft efter dom har ammat färdigt. för gud vad jag inte är nöjd längre. innan hade jag ändå relativt halvstora och ngt snygga bröst. d har jag iaf inte nu ska jag säga er. no way. hade jag haft cash så hade jag lätt gjort en förändring efter nästa barn. självförtroendet sjunker ju totalt. känns jobbigt och hemskt.


idag jobbar johan. 9-21. känns konstigt när han har varit hemma så mycket. tur han är ledig nu fyra dagar irad igen :)


dopet närmar sig med stormsteg. ska träffa prällen nästa vecka. har kollat upp tårtor. ska storhandla inför dopet nästa helg. har fixat allting i princip :)


idag kommer malinbalin hit :D jeaj. härligt med besök...


nu ska jag ringa mor för en guidning. snackade med syrran precis och jag har tydligen virus? för min mejl skickar en massa mejl till andra. så öppna inga mejl från mig där det är till många avsändare.



  

 
 
Mamma

Mamma

17 mars 2011 11:34

Varför skulle inte datorn vara infekterad, när alla andra är det?? :-)
Hörru, bröst är redskap, och dom slits med tiden.
Så har det alltid, varit, och kommer kanske alltid att vara, iallafall så länge människan ammar sin avkomma. Sen trillar dom väl också av , som svansen gjorde.

http://www.hathors.se

 
Lisa

Lisa

17 mars 2011 11:49

Tuttarna åker under kniven så fort ammningen är klar! =)
Troligtvis inte på samma sätt som för de flesta, men det har varit bestämmt länge att jag vill ha bort dem! En läcker c-kupa kan jag tänka mig=)

http://www.mitt-barn.blogspot.com

 
Ingen bild

sarah

17 mars 2011 19:23

Du är pefekt som du är, klart det ska synas att barnen tar skönheten ifrån oss <3 <3

 
Ingen bild

Anneli Jönsson

17 mars 2011 19:43

Man behöver inte amma för att vilja förändra dem, jag vill med göra det och har viljat göra det länge...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards