This Is My Life

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Kim - 2 maj 2011 18:33

åh!


vår balkong börjar verkligen att ta form nu :D har lagt trall hela helgen och jag har planterat lite blommor. halva balkongen färdig. längtar tills allt är klart. kommer bli så jävla fint :) dyrt, men fan värt varenda öre...


johan har varit ledig i fyra dagar och nu ska han jobba igen. blä, men bara tre dagar iofs. men ändå.


har fått nya utslag men tror nog kanske att jag lokaliserat vad det kan vara. nuts nuts nuts... ska jag nu aldrig mer kunna få äta nötter? iaf vårtid? blähä. var hos läkaren idag igen. ska höras av om en vecka...


jag har tamejfan världens sötaste och goaste son. han är ett underverk. vårt underverk. han är så underbar och ger så mycket glädje. idag har vi haft sånt skrattkalas. till slut räckte det med att jag bara tittade på honom så skrattade han så han knappt fick luft... han är så härlig :)


vi va på maxi idag, och när man är en sån snäll och go unge som bara hänger på morsan och farsan ut på äventyr utan att gnälla så får man leksaker :)

 

ludvig fullkomligt älskar sin nya leksak :)


sen har han börjat att suga på underläppen. och jag menar kolla på honom. hur jävla sött är inte det? <3 ser lide vinögd ut på bilden. ha ha :)

 


på måndag får vi underbart besök av fina Lisa med söta dotter Ella. var evigheter sen vi sågs och det ska bli så jävla roligt :)


den 20.e ska vi till Broby för att klippa oss och sen till Knislinge för att grilla. mys och gott :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards